22138
page-template-default,page,page-id-22138,theme-stockholm,stockholm-core-2.3.2,woocommerce-no-js,select-theme-ver-9.0,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.3,vc_responsive

Het bestellen van jouw unieke KoesterRoos is heel simpel.

 

Zo ga je te werk:
1. Kies jouw favoriete KoesterRoos
2. Doorloop de stappen op de productpagina en vul het eventueel aan met een gravure om jouw geschenk nóg persoonlijker te maken.
3. Ga naar de winkelmand. Vul daar jouw gegevens en die van de eventuele ontvanger in.
4. Reken af en check jouw inbox voor de orderbevestiging.

 

Levertijd
Wij verkopen geen standaard made-in-China producten en maken alle KoesterRozen in ons preparatie atelier in Oss (NL). Doorgaans zal de levertijd 2 tot 5 werkdagen bedragen. Heb je de roos op een bepaalde datum nodig? Laat het ons weten, wij doen ons uiterste best om aan het verzoek te voldoen.

 

Verzenden
Als de bestelling gereed is, en wij hebben de betaling ontvangen, zal de roos op donderdag via PostNL of DPD verzonden worden. Op de dag/avond van verzending ontvang je een mail met daarin de trackinginformatie. Op deze manier kan je jouw roos volgen tot aan de voordeur. Wij verzenden verzekerd binnen Nederland (€ 9,95) en België voor (€ 12,50).

Uiteraard vinden wij het leuk als je de roos persoonlijk op komt halen in ons atelier in Oss (NL). Wanneer je dit aangeeft tijdens het bestellen nemen wij contact met je op zodra de roos klaar staat om opgehaald te worden.

 

Retour
Je mag de roos 14 dagen op zicht houden. Toch niet tevreden? Stuur de roos dan binnen 28 dagen na ontvangst terug in de originele staat en verpakking. Mits onbeschadigd crediteren wij het aankoopbedrag dan binnen 1 week. In dit geval betaal je wel zelf de retour-verzendkosten. Meld jouw retour aan via info@koesterrozen.nl o.v.v. retouren KoesterRozen. Gelieve het retourformulier in te vullen en bij de roos in de doos te steken. Je vindt dit formulier onderaan deze pagina, onder “Retourformulier”

 

Als jij jouw KoesterRoos laat voorzien van een gravure is deze gravure speciaal voor jouw gemaakt en vormt daarom een uitzondering op het wettelijk herroepingsrecht. Wanneer je jouw KoesterRoos met gravure retourneert zal het aankoopbedrag van de gravure niet gecrediteerd worden, dat van de KoesterRoos (mits onbeschadigd) wel.

 

Schade?!
O jee, dat is vervelend! Ondanks zeer zorgvuldig verpakken én verzekerd verzenden kan het gebeuren dat jouw roos of de stolp schade oploopt tijdens het transport. Meld dit binnen 24 uur na ontvangst van jouw bestelling, wij zorgen ervoor dat je z.s.m. een nieuwe KoesterRoos ontvangt.