21732
page-template-default,page,page-id-21732,theme-stockholm,stockholm-core-2.3.2,woocommerce-no-js,select-theme-ver-9.0,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,,qode_menu_,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-7.3,vc_responsive

Algemene voorwaarden

KoesterRozen is een dochteronderneming van De Bruyn Bloempreparatie VOF en is geregistreerd bij de kamer van Koophandel met nummer: 16019995 onder de naam De Bruyn Bloempreparatie VOF.

BTW-nummer: NL802260500B01
E-mail: info@koesterrozen.nl
Phone: + 31 (0) 412 622208 (De Bruyn Bloempreparatie)

Atelier
(Alleen op afspraak)
KoesterRozen/De Bruyn Bloempreparatie
Hoogheuvelstraat 119
5349 AM Oss
Nederland

Artikel 1. | Algemeen

1.1 De Algemene Voorwaarden van KoesterRozen zijn van toepassing op alle aanbiedingen, producten, bestellingen, overeenkomsten en leveringen van KoesterRozen. Wanneer u een artikel bestelt, gaat u akkoord met deze voorwaarden. Lees deze dus zorgvuldig door voordat u een bestelling plaatst. Als u vragen hebt over deze voorwaarden, neem dan contact op met KoesterRozen via info@koesterrozen.nl.

Artikel 2. | Overeenkomst en Bestelling

2.1 De overeenkomst is bindend op het moment dat u een bestelling plaatst. KoesterRozen verwerkt de bestelling nadat de betaling is ontvangen. Tot dat moment is KoesterRozen de enige eigenaar van de producten.

2.2 Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt uw per e-mail een bevestiging dat de betaling is geaccepteerd en een e-mailbericht met de factuur en de details van de bestelling.

2.3 Afbeeldingen en specificaties zijn ter indicatie. Alle rozen zijn vers geconserveerd en kunnen dus enigzins afwijken. Als een product niet aan u verwachtingen voldoet, kunt u het retourneren (zie artikel 6), maar het kan niet een aanleiding vormen om een claim in te dienen.

Artikel 3. | Betaling en Betaalmethoden

3.1 Bij KoesterRozen kunt u kiezen uit vier beveiligde betaalmethoden: Ideal, Paypal, Bancontact en SEPA overboeking en incasso.

3.2 Wanneer KoesterRozen per ongeluk een verkeerde prijs heeft vermeld op de website – en het gaat duidelijk om een vergissing – hebben we het recht om dat aan te passen. Ook als u dat artikel al hebt besteld.

3.3 Alle productprijzen op KoesterRozen.nl zijn inclusief btw, maar exclusief verzendkosten.

Artikel 4. | Levering

4.1 KoesterRozen heeft twee leveringsmethoden:

  • Ophalen bij het atelier van De Bruyn Bloempreparatie, Hoogheuvelstraat 119, 5349 AM Oss (NL)
  • Met de koeriersdienst DPD of via PostNL. (€ 6,95)

4.2 Wanneer u per ongeluk een verkeerd afleveradres hebt opgegeven, de verkeerde leveringsoptie hebt gekozen of niet thuis was toen de pakketdienst de bestelling kwam afleveren – en daarom extra kosten van toepassing zijn – brengt KoesterRozen deze extra kosten bij u in rekening.

4.3 KoesterRozen verzendt de bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen na betaling van de overeenkomst. KoesterRozen streeft er altijd naar de order binnen de verwachte levertijd te leveren. Als dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk is (een artikel is tijdelijk niet op voorraad of de koeriersdienst staakt) laten wij dat u onmiddellijk weten.

4.4 Tot en met het moment van levering draagt KoesterRozen de verantwoordelijkheid voor de bestelling. Na levering wordt de verantwoordelijkheid overgedragen aan u.

4.5 Houd er rekening mee dat de in artikel 5 genoemde levertijden, de verwachte levertijden zijn. In het geval dat een product niet binnen de verwachte periode wordt geleverd, is het niet mogelijk een claim in te dienen. KoesterRozen zal echter altijd alles in het werk stellen om te zorgen dat uw bestelling op tijd aankomt.

Artikel 5. | Zichttermijn

5.1 We hopen natuurlijk dat u blij bent met uw aankoop. Als dat niet het geval is horen wij dit graag binnen 14 dagen. U heeft dan nogmaals 14 dagen de tijd om uw order te retourneren. 

Artikel 6. | Retourneren & Omruilen

6.1 KoesterRozen streeft ernaar alle klanten blij te maken met hun aankoop. Toch raden wij u aan de kwaliteit en het aantal producten binnen 14 dagen na ontvangst van uw order te controleren. Als er iets niet in orde is, stuur dan een e-mailbericht naar info@koesterrozen.nl, o.v.v. retouren KoesterRozen met daarin de reden van uw retour. Vervolgens heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om uw order, met de transporteur van u keuze, te retourneren.

6.1.1. KoesterRozen welke voorzien zijn van een gravure zijn specifiek voor u gemaakt (maatwerk) en vormen dan ook een uitzondering op het wettelijk herroepingsrecht. KoesterRozen voorzien van een gravure kunnen niet zondermeer geretourneerd worden. De kosten van uw gravure (€ 15,-) zullen in mindering worden gebracht van het aankoopbedrag wat u gecrediteerd krijgt na retournering van uw order.

6.2 Het retourformulier moet altijd in de doos worden meegestuurd. U kan het hier downloaden. 

6.3 Retourneer uw KoesterRoos altijd in de originele verpakking met het bijbehorende verpakkingsmateriaal.

6.4 Er zijn twee manieren om het pakket naar ons terug te sturen.

  1. U kunt het pakket met het retourformulier sturen aan:

De Bruyn Bloempreparatie
T.A.V. Retour Webshop KoesterRozen
Hoogheuvelstraat 119
5349 AM Oss
Nederland

Houd er rekening mee dat de kosten en verantwoordelijkheid voor het retour zenden voor uw rekening zijn. We raden u aan om retourzendingen te voorzien van een track & trace code, omdat wij niet verantwoordelijk zijn als het pakket kwijtraakt.

2.    U kunt uw pakket terugbrengen naar ons atelier:

KoesterRozen (De Bruyn Bloempreparatie)
Hoogheuvelstraat 119
5349 AM Oss
Nederland

Houdt er rekening mee dat als producten gebruikt, gedragen, beschadigd of niet compleet zijn, we de retour niet aannemen.

6.5 De kosten en de verantwoordelijkheid van de retourzending zijn voor uw rekening. Wanneer wij uw order kapot retour ontvangen zullen wij niet het gehele aankoopbedrag aan u crediteren. Let er dus op dat de KoesterRoos goed verpakt is en mail, om misverstanden te voorkomen, een foto van uw (onbeschadigde) roos naar info@koesterrozen.nl voordat u deze verpakt. 

6.6 Indien goederen gebruikt, versleten, beschadigd of incompleet zijn, hebben we het recht de geretourneerde artikelen te weigeren.

6.7 Restitutie (inclusief orderverzendkosten) vindt plaats binnen 14 werkdagen na ontvangst en controle.

6.8 KoesterRozen kan de teruggaaf alleen overmaken naar de rekening waarmee de oorspronkelijke betaling is gedaan.

Artikel 7. | Garantie 

7.1 Na de zichttermijn van veertien dagen (artikel 5.1) geeft KoesterRozen twee maanden garantie op de kwaliteit van het product. Als u niet tevreden bent met de kwaliteit van het product, stuur dan een e-mail naar info@koesterrozen.nl. 

7.2 KoesterRozen zal u een passend alternatief voorstellen, maar u kunt zelf kiezen voor de volgende opties;

  • Reparatie
  • Vervanging
  • Restitutie

7.3 In het geval van restitutie, vindt terugbetaling (inclusief orderverzendkosten) plaats binnen 14 werkdagen na ontvangst en controle.

7.4 Als we het artikel repareren of vervangen, kan dat tot 14 werkdagen duren.

7.5 De garantie vervalt als het product gebreken heeft die zijn veroorzaakt door oneigenlijk gebruik, of als jij of anderen wijzigingen aan het product hebben aangebracht of dat hebben geprobeerd, of als het op een manier is gebruikt waarvoor het artikel niet bedoeld is.

Artikel 8. | Copyright 

8.1 8.1 Alle foto’s en afbeeldingen die worden gebruikt door KoesterRozen zijn auteursrechtelijk beschermd. Zonder schriftelijke toestemming van KoesterRozen mogen foto’s en afbeeldingen niet worden gereproduceerd en in het openbaar worden gebruikt.

Artikel 9. | Geschillen 

9.1 Alle rechtsverhoudingen worden uitsluitend beheerst door het Nederlands recht.

9.2 Heeft u een opmerking of een tip? Stuur een e-mail naar info@koesterrozen.nl, dan nemen wij contact met u op.

U kunt onze Algemene Voorwaarden hier downloaden.

Deze Algemene Voorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt en van kracht geworden op 01-10-2017.